SENYOR, DONEU-ME LA SAVIESA

Déu dels pares i Senyor bondadós,
Que amb la vostra paraula vau crear el món,
Que vau formar l’home amb la vostra saviesa
I el vau fer sobirà del que havíeu creat
Perquè governés el món amb santedat i justícia
I judiqués les causes amb rectitud:

Doneu-me la saviesa, que seu amb vós al vostre tron;
No em tingueu per indigne dels vostres servents,
A mi, esclau vostre, nascut de la vostra esclava,
Home desvalgut i encara jove,
Poc madur per comprendre les lleis i la justícia.

Al capdavall, si entre els homes
N’hi havia algun de perfecte,
Però li mancava el do de la vostra saviesa,
El tindríem per no-res.

Amb vós teniu la saviesa que coneix les vostres obres
I era present mentre creàveu el món;
Ella sap què és agradable als vostres ulls,
Què és conforme als vostres manaments.
Feu-la venir del lloc sant del cel,
Envieu-la des del vostre tron gloriós,
Perquè m’acompanyi en el meu treball
I jo pugui conèixer què voleu de nosaltres.

Ella, que ho sap tot i ho comprèn tot,
Em guiarà assenyadament en les meves empreses
I em guardarà amb el seu poder gloriós.
Pregària de Salomó. Sv 9,1-6. 9-11.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

